Vergaderen is mensenwerk, net als het gebruiken én maken van vergaderoplossingen als OurMeeting. Soms leidt dat tot vragen waar je zelf niet uitkomt. Weet dan dat onze mensen altijd voor je klaarstaan.
De helpdesk helpt!
De helpdesk van OurMeeting wordt bemenst door David, Herman en Jojanneke. Zij hebben als team een enorme brok aan ervaring en weten het antwoord op vrijwel elke vraag. En mocht dat een keertje niet zo zijn, dan zijn de lijnen kort. Want wist je dat Docwolves (het bedrijf achter OurMeeting) al haar diensten zelf ontwikkelt vanuit Dordrecht?
We gebruiken vragen, opmerkingen en suggesties van klanten ook om OurMeeting verder te ontwikkelen. Dat ontwikkelen kost soms best wat tijd, maar jullie vragen verdwijnen zeker niet van de radar. Daar zorgt de helpdesk wel voor.
Blije klanten maken ons blij
Onze klanten zijn erg positief over de OurMeeting-helpdesk van Docwolves. Zo zegt Atlant Zorggroep:
‘Onze ervaringen met de helpdesk zijn heel positief. Ze helpen je snel en op een hele plezierig manier.’
Het St. Antonius Ziekenhuis sluit zich daarbij aan:
‘Wat fijn is, is dat er binnen het systeem een helpfunctie zit. Loop je echt tegen iets aan, dan bel je de helpdesk. Daar heb ik erg goede ervaringen mee. Het is een stabiel team, dus je weet wie je aan de lijn krijgt en wie je kunt mailen. Je krijgt dan bijna altijd snel antwoord. Ze denken met je mee, of kijken zelfs mee op het scherm als het moet.’
Daar doen we het voor!
Selfservice: zo gebruik je de helpfunctie binnen OurMeeting
De helpfunctie is een veelgebruikt hulpmiddel. Want een helpdesk is handig, maar soms zoek je liever zelf het antwoord. Omdat dat nog sneller is bijvoorbeeld, of omdat je buiten openingstijden aan het werk bent. De uitgebreide helpfunctie toont direct alle informatie over het onderwerp waar je mee bezig bent.
Zo werkt het:
- Klik op de startpagina op het onderdeel waarover je meer wilt weten, bijvoorbeeld Vastlegging
- Klik rechtsboven in je scherm op het vraagteken

- Et voilà: de handleiding opent op een nieuw tabblad met alle informatie over jouw onderwerp

- Verder lezen? Aan de linkerkant in je scherm zie de inhoudsopgave, of gebruik de handige zoekfunctie via het vergrootglas bovenin beeld

De beste tips van onze helpdesk zelf
David, Herman en Jojanneke weten natuurlijk precies welke vragen klanten het meest stellen. Ze delen daarom deze drie tips.
- We maken nu veel personen en vergadercategorieën voor klanten aan. Dit jaar willen we het eenvoudiger maken om deze handelingen zelf te doen. We houden jullie van die ontwikkeling op de hoogte.
- We zien regelmatig dat klanten geen gebruik maken van de handige agendasjablonen. Dit scheelt je echt heel veel tijd bij de voorbereiding. Je kunt deze sjablonen zelf aanmaken in OurMeeting. Mocht je daarbij hulp nodig hebben dan weet je de helpdesk te vinden.
- Tot slot een advies. Vraag eens een training aan voor je team, juist wanneer jullie al een tijdje werken met OurMeeting. Bij zo’n opfriscursus komt één van onze collega’s bij jullie langs om al jullie opgespaarde vragen te beantwoorden. Ook leer je dan wat er nog meer kan met OurMeeting, zoals bijvoorbeeld de hierboven genoemde agendasjablonen.
Toch nog vragen? Neem dan contact op!
Contact opnemen met de helpdesk kan op twee manieren. Het handigst is om via het koptelefoonicoontje een ticket aan te maken. Die komt direct binnen bij onze helpdesk en je krijgt zo snel mogelijk een reactie. Ons telefoonnummer staat daar trouwens ook bij.

Mailen kan ook. Doe dat dan wel naar helpdesk@ourmeeting.nl, want alleen dan komt je vraag op de juiste plek terecht.